Praktisk information til vores udstillerne

Udstillingen foregår i udstillingsområdet, der ligger centralt i Aalborg Kongres & Kultur Center – den ene ende af Aalborghallen.

Opstilling
Vi har indregistrering onsdag den 14. november fra kl. 9.00, og det vil derfor være hensigtsmæssigt at standene er på plads, når deltagerne møder op.

Standene kan stilles op i tidsrummet: tirsdag den 13. november kl. 17.00 – 22.00. Der er afmærket på gulvet, hvor I skal stå, jf. udstillingsplan.

Der er mulighed for af- og pålæsning om tirsdagen foran:
Aalborg Kongres & Kultur Center
Europa Pl. 4
9000 Aalborg

Eller via Elefantporten, som er placeret ved parkeringspladsen bag hotellet. Man kører op ad en rampe og ind gennem porten.
Scandic Aalborg City
Europa Plads 1
9000 Aalborg

Kortdagsudvalget vil være til stede de første 2 timer, hvis I har eventuelle spørgsmål.

Teknik
Med hensyn til praktiske/tekniske spørgsmål i forbindelse med standen, henviser vi til vilkårene for sponsorer og udstillere.

Strøm er frit tilgængeligt ved alle stande. Kablet Internet-forbindelse er frit tilgængelig for guld- og sølvudstillere, mens bronzeudstillere og alle andre kan benytte det trådløse netværk.

Har I brug for yderligere bestilling af evt. teknisk udstyr m.m. har jeg skal I rette henvendelse til konferencekoordinator Pia Germann Knudsen på 9935 5514, pgk@akkc.dk.

Frokost
Vi har lavet en særlig ordning med Aalborg Kongres & Kultur Center for de udstillere, som ønsker at spise frokost ½ time før deltagerne.

Parkering
Der findes 700 parkeringspladser lige omkring Aalborg Kongres & Kultur Center. I kan finde mere information her: http://www.kortdage.dk/parkering/

Vært ved udstillerreception
Onsdag kl. 18.00-19.00
er alle udstillere vært ved et netværksarrangement i form af en udstillerreception i udstillingsområdet inden middagen. Under arrangementet vil der være servering af diverse drikkevarer og snacks, betalt af
Geoforum. Vi har lagt op til, at selve udskænkningen foregår ude på standene hos udstillerne.

Velkomstdrink
I år  har Kortdagsudvalget besluttet at velkomstdrinken før Den Fine Middag ligeledes kommer til at foregå i udstillingen.

Hvis I selv ønsker at servere et glas eller andet på standen, kan udskænkningen foregå begge dage fra kl. 17.00.
Udskænkning aftales med, Lotte Mouritzen Østergaard, 9812 5499, lkm@papegojehaven.dk
Link til online bestilling

Konkurrencer
Har I konkurrencer kørende i løbet af konferencen, skal I selv sørge for præmieoverrækkelse på standen.

Nedtagning
Udstillingen lukker fredag kl. 12.30. Nedtagning af stande kan foregå herefter.

 

 

Følgende dokumenter er gældende for udstillingen ved Kortdage 2018:

Standplanen 2018

Vilkår for sponsorer og udstillere

Bestillingsliste